Masa dupa antrenament slabire, Ce să mănânci după antrenament | Centrul Medical Superfit

masa dupa antrenament slabire

Ce să mănânci după antrenament Ce să mănânci după antrenament Ce să mănânci după antrenament Nutriția după antrenament este adesea trecută cu vederea, deși contribuie la sănătatea și performanța sportivilor.

Alte articole din aceeași categorie: Ce să mănânci după un antrenament seara? De obicei, antrenamentele se fac după-amiaza târziu sau chiar seara. Într-adevăr programele de antrenament și, prin urmare, sfârșitul antrenamentului sunt foarte des de o oră și cina este deja în general terminată.

După efortul fizic e important să consumi nutrienți care să reumple rezervele de glicogen, să stimuleze refacerea musculară și să restabilească echilibrul electrolitic. Carbohidrați sau proteine?

costum de slabire din argint cum să mănânci intuitiv și să piardă în greutate

Optează pentru o gustare sau o masă care să includă carbohidrați și proteine, în raport de de exemplu, 90g carbohidrați și 30g proteine. Unele studii arată că eficiența refacerii glicogenului poate crește în cazul unui raport de carbohidrați — proteine, acestea din urmă având avantajul de a diminua deteriorarea musculară după exerciții și de a susține acumularea de proteine musculare.

Cardio pentru Masa Musculara si Slabire Eficienta

Atât laptele, cât și proteinele din soia ajută la menținerea și creșterea masei musculare, însă proteinele din lapte s-au dovedit mai eficiente în susținerea dezvoltării rapide a mușchilor.

Refacere depozitelor de glicogen este foarte importantă în special pentru cei care se antrenează foarte des, de exemplu de două ori pe zi.

Dacă ai 1 sau 2 zile de pauză între antrenamente, aceasta se poate face și în timp. Rata la care depozitele de glicogen se epuizează depinde de activitatea fizică.

  1. Retete de slabit rapid
  2. Cand e bine sa mananci.
  3. Cum pierzi numai burta

Dacă practici sporturi de anduranță înot, alergare etc. La cât timp să mănânc după efortul fizic?

slabire sanatoasa pe luna de ce nu ard burta de grăsime

De obicei, se recomandă să mănânci cât mai repede după ce faci sport, deoarece atunci corpul își poate reface mai eficient rezervele de glicogen. Alte cercetări au arătat însă că fereastra post-exercițiu pentru a maximiza răspunsul muscular la consumul de proteine este mai largă decât se credea inițial și ajunge la câteva ore.

În plus, dacă ai mâncat deja o masă bogată în carbohidrați complecși și proteine cu o oră înainte de antrenament, beneficiile sale se vor resimți și după efortul fizic. La fel de mult contează și ce mănânci în restul timpului, mai ales când faci mișcare frecvent.

Alege bine!

Poți oferi organismului nutrienții de care are nevoie și prin masa dupa antrenament slabire mici care să includă și aprox. Grăsimi în masa de după antrenament? Mulți specialiști recomandă să eviți alimentele bogate în grăsimi după sport, deoarece acestea au nevoie de mai mult timp să fie digerate și pot îngreuna activitatea stomacului. O altă cercetare a demonstrat că laptele integral a stimulat într-o mai mare măsură dezvoltarea musculată în comparație cu cel degresat.

Idei de gustări și mese pentru după antrenament Lapte cu cacao Shake de proteine și banane Iaurt grecesc cu fructe de pădure și granola Terci de ovăz cu proteină, banane și fulgi de migdale Brânză proaspătăt și fructe Ouă cu avocado și pâine integrală Cereale cu lapte sau lapte vegetal Ton cu crackers Rondele de orez și unt de arahide Pui cu legume la grătar și orez Sandviș masa dupa antrenament slabire ton și pâine integrală Curcan cu cartofi dulci Îți poți pregăti chiar înainte de antrenament o gustare sau o masă mai consistentă pentru după ce termini, în funcție de perioada din zi și de intensitatea efortului.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob

Pudrele proteice și batoanele speciale după efort sunt o alegere bună, dar poți să apelezi fără probleme și la alimente nutritive obișnuite. Nu trebuie să te complici, mai ales dacă după antrenament ai puțin timp la dispoziție pentru masă. Fiecare corp este diferit, așa că testează mai multe variante și vezi ce funcționează pentru tine.

tarate pentru slabit baton de slabit cu caramel

Poate preferi o gustare dulce sau alegi o masă mai consistentă, cu preparate sărate. Pe reteta ketogenica laslau alimentație, nu omite să incluzi în planul de antrenament și hidratarea.

Articole recomandate

Pierderea medie de transpirație în timpul exercițiilor fizice este de circa 0, litri pe oră, în funcție de temperatură și intensitate. Urmărește acest clip despre hidratarea la sportivi. Dacă vrei să-ți îmbunătățești rezultatele sportive, indiferent că ești atlet amator sau profesionist, te așteptăm la Superfit cu programe de nutriție sportivă create special pentru nevoile tale.

pareri dieta rina slabire prin infometar

Pornind de la obiectivele pe care le ai, construim un plan de mese realist, pe placul tău, ușor de pus în practică. Fă-ți programare acum și devino mai performant în sportul preferat!

Ți-a plăcut articolul? Distribuie pe Navigare în articole.

Informațiiimportante