Schimba de slăbire,

Cum îţi schimbă viaţa scăderea în greutate. 10 motive să slăbeşti

WhatsApp Caloriile masoara cantitatea de energie din alimente si bauturi, iar in procesul de slabit corpul trebuie sa arda mai multe calorii decat acumuleaza. Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat. Dar cand incepi sa slabesti, organismul tau contraataca: poate initial ai dat rapid jos kilogramele in plus, iar acum procesul a incetinit sau s-a oprit complet.

Iti umpli zilnic farfuria cu alimente sanatoase, faci sport, ai renuntat la dulciurile din comert, dar cantarul tot nu se misca in directia dorita schimba de slăbire tine?

Alege abonamentul tău pentru o viață sănătoasa!

Daca te-ai decis sa te concentrezi pe slabit in aceasta perioada si procesul nu are loc atat de repede pe cat ti-ai dori, citeste articolul si analizeaza infograficul nostru pentru a intelege principalele motive pentru care nu reusesti sa slabesti! Stii principiile unui stil de viata sanatos?

Marilena Mitrache ni le-a explicat intr-un articol! Urmezi o dieta de slabit la moda Multe diete pe val nu sunt bazate pe dovezi stiintifice si pot fi contraproductive cand vine vorba despre slabit. O cura de slabire extrem de restrictiva iti poate provoca probleme de sanatate, iar alte diete la moda nu fac decat schimba de slăbire iti scada muschii si cantitatea de apa din organism, nu grasimea.

Deci slabesti, dar nu unde trebuie.

Dietă de slăbit în funcție de vârstă – de reținut

Iar in majoritatea cazurilor, curele de slabire au un efect de bumerang: dupa oprirea regimului, pui rapid la loc ce ai dat jos si chiar cateva kilograme in plus!

Cele mai eficiente si sanatoase diete de slabit sunt cele variate, echilibrate, care includ calorii putine, fara a restrictiona complet anumite grupe de alimente cu exceptia grasimilor saturate si a zaharului procesat. Nu esti atenta la dieta de slabit rapid 10 kg consumate.

schimba de slăbire

Un numar mare de persoane nu pot slabi pentru ca mananca prea multe calorii zilnic, iar studiile, arata ca tindem sa ne subestimam aportul caloric.

Foloseste un calculator de caloriii pentru a determina cate trebuie sa consumi pentru a slabi si apoi numara-ti aportul zilnic exista destule site-uri si aplicatii in acest sensfara a uita de condimente o lingura de ketchup poate insemna 20 kcal in plus, iar una de maioneza — 90 kcal si 10 g de grasime in plus.

2. Nu esti atenta la caloriile consumate.

Nu uita: chiar si alimentele sanatoase contin calorii. De exemplu, fructele contin multe vitamine si minerale, dar sunt la fel de bogate in carbohidrati si fructoza, iar prea multe nu te vor ajuta deloc sa slabesti. Fii atenta la marimea portiilor consumate: mananca o cantitate de proteine slabe de marimea pumnului tau, una de carbohidrati complecsi de marimea palmei tale si una de legume de marimea a doua palme proprii.

Nu consumi destule proteine. Elemente nutritionale fundamentale corpului uman si a doua componenta a celulelor noastre, dupa apaproteinele sunt substante organice formate din aminoacizi si sunt cel mai important nutrient cand vine vorba despre slabit.

schimba de slăbire

Asta deoarece proteinele afecteaza hormonii care regleaza apetitul, asigura eliminarea grasimii in exces nu a muschilor si apei din organismprevin incetinirea metabolismului efect secundar des intalnit cand vine vobra despre slabit si reingrasarea ulterioara. Incepe-ti ziua cu un mic dejun bogat in proteine si inspira-te din retetele care contin leguminoase de pe blog-ul SanoVita!

Descopera infograficul nostru despre 20 de surse de proteine vegetale! Nu mananci destule alimente fara ingrediente pe eticheta.

Meniu cont utilizator

Nu doar cantitatea alimentelor consumate este importanta, ci si calitatea lor. O dieta de slabit bogata in fructe si legume, nuci si seminte, cereale integrale, leguminoase si grasimi nesaturate iti imbunatatesc starea de bine, te ajuta sa-ti reglezi pofta de mancare si mentin satietatea mai mult timp, comparativ cu alimentele procesate.

Alege alimente fara ingrediente pe eticheta, naturale si bogate in vitamine, minerale si fibre. Mananci schimba de slăbire des.

Vineri, 01 aprilieUltimul update Vineri, 01 aprilieDietă şi slăbire Homepage Slider Sănătate La aproape 30 de ani, Dana are o viață absolut normală și se simte bine în corpul ei. Cu toate acestea, în urmă cu doar patru ani, ea avea probleme serioase cu kilogramele în plus. Pentru a afla ce anume a determinat-o să slăbească, ce dietă a urmat și la ce alimente a renunțat, am stat de vorbă cu ea. Iată-i povestea de succes! Schimbarea stilului de viață Când vine vorba de slăbit, majoritatea poveștilor de succes au ceva în comun — schimbarea stilului de viață.

Este un mit faptul ca ar trebui sa mancam foarte multe mese mici pe zi pentru a ne impulsiona metabolismul si a slabi. Studii din si arata ca frecventa meselor are un efect redus sau nu influenteaza deloc arderea grasimilor schimba de slăbire slabirea.

schimba de slăbire

Dimpotriva, postul intermitent in timpul caruia nu se mananca nimic timp de de ore poate fi o metoda eficienta de a scapa de excesul de kilograme. Nu faci sport corect.

A slăbit 45 de kilograme și și-a schimbat viața

Exercitiile fizice sunt un element crucial al programului tau de slabit, dar trebuie sa faci sportul care trebuie pentru a arde caloriile necesare.

Daca esti o persoana complet sedentara, incepe sa faci miscare treptat, ajungand la o sesiune de sport completa in timp, pentru a nu te epuiza sau rani.

schimba de slăbire

Daca mergi la sala, nu opta doar pentru exercitii usoare daca nu faci decat sa mergi lent pe banda de alergat, in timp ce vorbesti la telefon, nu vei slabicombina-le cu unele intense, care iti solicita andurata si rata metabolica, pentru a arde rapid grasimile. Si incearca sa fii cat mai activa si in restul zilei: ia pauze cat mai dese, mergi pe jos de fiecare data cand poti, stai cat mai putin in fata televizorului.

Istorii de succes

Te recompensezi dupa ce faci sport. Miscarea si exercitiile sportive sunt necesare pentru a slabi, a arde caloriile si a-ti construi masa musculara. Dar daca te rasplatesti cu o inghetata sau o cina copioasa dupa fiecare ora de sala, strici tot efortul depus si e ca si cum nu ai fi facut deloc miscare.

Bunătăţile de Crăciun şi lipsa de mişcare cu siguranţă ne-au cadorisit pe multe dintre noi cu câteva kilograme în plus. Multe femei îşi doresc să scape de excesul ponderal peste noapte, dacă se poate şi ciugulind pe furiş câte un covrig sau savurând în miez de noapte o prăjitură. Diete peste diete, sport până la epuizare, cântărit zilnic — sună cunoscut? Dacă şi tu vrei să scapi de colăcei şi să intri, în sfârşit, în perechea de blugi care acum pocneşte pe tine, dar măsurile pe care le iei nu dau semne că ar funcţiona, poate nu ar strica să iei o mică pauză şi să reflectezi la anumite aspecte. Nu degeaba se spune că cel mai mare duşman al slăbirii este creierul nostru.

Nu e bine nici sa consumi bauturi si batoane energizante in timp ce faci sport — pot fi extrem de calorice! Mananci prea des in oras.

schimba de slăbire

Tuturor ne place sa scapam cat mai des de propria bucatarie si sa iesim in oras, la masa, dar la restaurant nu vei sti niciodata clar cate calorii consumi. Iar asta este o problema daca incerci sa slabesti.

Persoanele care mananca in oras la pranz, in fiecare zi, pot cantari cu pana la 2,2 kg mai mult decat cele care isi aduc pranzul de acasa, intr-un pachetel.

Tu ce mananci la job? Descopera noi i dei de meniuri gustoase, sanatoase si ieftine!

Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa. Iar atingerea si mentinerea unei greutati sanatoase depinde in mare masura de alimentele pe care le consumi si de cat de mult mananci. Exercitiile fizice ard caloriile si reprezinta un alt element cheie in mentinerea unei greutati sanatoase sau in procesul de pierdere in greutate. In plus, exercitiile fizice fac parte dintr-un stil de viata sanatos si trebuie practicate cu regularitate inclusiv de persoanele care nu doresc neaparat sa slabeasca. Un somn suficient si odihnitor ore pe noapte si un nivel de stres redus prin practicarea tehnicilor de relaxare sau prin meditatie pot fi, de asemenea, de ajutor atat in atingerea, cat si in mentinerea unei greutati sanatoase Dieteticienii americani de la Cleveland Clinic considera ca pierderea in greutate si mentinerea unei greutati sanatoase depind in mare masura de comportamentele adoptate.

Stai jos toata ziua. Un job de birou sau o pasiune pentru serialele urmarite episod dupa episod inseamna dificultate in a scapa de kilogramele in plus. Cand stai jos majoritatea timpului din zi, organismul tau poate pierde abiltiatea de a intelege cand ai mancat prea mult, deci consumi alimente in exces si te ingrasi. Ridica-te periodic in picioare, plimba-te prin birou, iesi la aer curat macar timp de 10 minute in timpul unei ore.

Bei prea multe calorii.

1. Urmezi o dieta de slabit la moda

Stiai ca un pahar de ml de suc de portocale are mai multe calorii decat 12 migdale si o portocala medie vs. Sucurile din comert carbogazoase sau nu sunt extrem de nocive in dietele de slabire, creierul tau necompensand caloriile din ele printr-un consum mai mic de alimente conform cercetarilor de specialitate din si Alege berea cu ghimbir, pentru un produs fără alcool de top! Energizanta si revigoranta, aceasta bere cu traditie in Australia este produsa din radacina de ghimbir, nu contine alcool, coloranti sau arome artificiale.

Se consuma ca atare sau ca ingredient in diferite cocktail-uri. Vezi produsul Nu bei destula apa.

Informațiiimportante