Plan de alimentatie pentru masa musculara

Regim alimentar de 8 saptamani pentru crestere musculara

ceai pentru slabit natural

Planul alimentar pentru masa musculara 4. Mananca suficient de mult pentru a sustine cresterea masei musculare In majoritatea situatiilor cresterea masei musculare necesita sa fii in surplus caloric. Sau cel putin intr-o stare de echilibru caloric.

Exista si reversul medaliei insa: Daca mananci prea mult crezand ca asa arata o dieta pentru masa musculara, tendita va fi sa te alegi cu mai multa grasime decat cu muschi. Totusi, pentru linistea ta, e bine sa stii ca ingrasarea cu grasime este o tendinta naturala a corpului nostru in plan de alimentatie pentru masa musculara ce construieste si noi tesuturi musculare. Ratia ideala de grasime - masa musculara ar fi de in timp ce cresti in greutate. Ma incurci teribil.

Program de alimentație pentru sală: cum să mănânci corect pentru a crește masa musculară

Pana la urma cat sa mananc ca sa pun masa musculara dar sa nu ma ingras prea rau? Majoritatea studiilor serioase pe acest subiect indica in primul rand care ar fi rata de ingrasare potrivita pentru a mentine aceasta ratie de intre grasimea adunata si masa musculara adaugata.

dieta buna de slabit

Iata un tabel al ratei de ingrasare recomandate in functie de nivelul de experienta in anterenamentele cu greutati: Rata optima de crestere in greutate in perioada unui plan de castig de masa musculara Ce sa inteleg din tabelul de mai sus?

In functie de nivelul de experienta in care te incardezi, daca te plan de alimentatie pentru masa musculara lunar mai mult decat procentul recomandat atunci probabil mananci prea mult. Daca te ingrasi sub acel procent lunar, sau nu te ingrasi deloc, atunci evident mananci prea putin. In regula, dar nu inteleg totusi care ar putea fi punctul de plecare initial cu caloriile.

Sunt mai multe metode mai mult sau mai putin exacte prin care poti estima cate Am trei săptămâni să slăbesc ai nevoie pentru a creste in masa musculara, plus a sustine efortul cu antrenamentele si alte rutine zilnice.

Planuri de alimentație

Iti propun insa o metoda simpla si suficient de eficienta pentru inceput: Pasul 1 Greutatea ta inmulteste-o cu Rezultatul ar trebui sa fie in zona medie a caloriilor necesare mentinerii greutatii actuale.

Pasul 2 Apoi, ai nevoie in medie de aproximativ 7 calorii in plus pe zi pentru fiecare gram in greutate castigat.

  1. Reteta de slabit apa cu lamaie
  2. Cum să obțineți bebelușii să piardă în greutate
  3. Planuri de alimentație
  4. November 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie.
  5. Supa de legume te ajuta sa slabesti
  6. Planul de Alimentatie Pentru Masa Musculara | PDF

Astfel, in functie de unde te incadrezi in tabelul de mai sus, extrage din greutatea ta actuala acel procent de crestere ideala. Spre exemplu, sa presupunem ca ai 59 kg, esti incepator, sau incepatoare evident? Aceste procente inseamna rotunjind g - g de crestere in greutate pe luna.

Regim alimentar de 8 saptamani pentru crestere musculara

Pasul 3 Inmultesti cresterea planificata lunar cu 7. Pasul 4 Cautam sa aflam mai departe cate calorii in plus trebuie alocate fiecarei zile.

produse naturiste de slabit

Mai exact, in plus fata de nivelul caloriilor de mentinere cele rezultate inmultind greutatea actuala cu La acestea adaugam caloriile necesare unei cresteri in masa musculara si grasime intr-o ratie de aproximativ O rotunjire a acestor valori ar fi de bun augur pentru o memorare facila.

Pasul 6 Setam una din valorile acestor calorii intr-o aplicatie smart de monitorizare a consumului caloric din alimentatie si notam acolo tot ceea ce mancam si bem.

Plan alimentar pentru masa musculara

Scopul fiind evident sa ne asiguram ca nu mancam nici prea mult nici prea putin pentru a sustine cresterea musculara. Recomandarea mea pentru tine este MyFitnessPal. A fost greu? Sper ca nu. Get a life man Rezultatul ar trebui sa fie un bun punct de plecare in monitorizarea caloriilor necesare cresterii musculare in ritmul indicat in tabelul ratei de crestere in greutate recomandate primul tabel. Nu uita insa. Acesta este doar punctul de plecare.

Urmeaza planul acesta o luna apoi reevalueaza pentru a sti daca este necesar sa mai tai sau sa mai adaugi calorii din alimentatie.

Intelegand compozitia biochimica a muschiului va va fi mai usor sa intelegeti rolul pe care il au alimentatia si suplimentele nutritive in cresterea masei msuculare.

Asigura nutrientii necesari cresterii musculare Odata ce ne antrenam eficient in sala pregatim terenul propice pentru a creste si in masa musculara. Insa un antrenament constant si eficace este doar parte din puzzle-ul cresterii musculare si nu poate genera de unul singur hipertrofia.

Cel putin nu pe termen mediu si lung. Astfel, alimentatia adecvata vine pe locul 2 in ecuatia cresterii masei musculare. Cand spun alimentatie adecvata ma refer la cantitatile potrivite de macronutrienti. Ce sunt mai exact macronutrientii?

Alimentele contin materiale pe care corpul le va procesa pentru a genera energie, a se hrani si a se reface.

Regim pentru cresterea masei musculare

Materialele respective se numesc macronutrienti si sunt de 5 categorii: apa da, apa este un nutrient esentialproteine, carbohidrati, grasimi si mai este o categorie despre care nimeni nu prea vorbeste: alcoolul. Este necesart sa consumam suficiente cantitati din fiecare macronutrient pentru a sustine cresterea musculara. Cu o singura exceptie: Alcoolul nu este evident o necesitate.

Program de nutritie pentru cei cu buget mic, care doresc sa creasca in masa musculara Blog despre culturism Program de nutritie pentru cei cu buget mic, care doresc sa creasca in masa musculara joi, 1 martie In acest domeniu sportiv, alimentatia este cheia. Majoritatea oamenilor care incep sa practice acest sport sunt adolescenti cu varste cuprinse intre 15 si 17 ani.

Doar o comoditate. Macronutrientii cu exceptia apei furnizează energie. Energia se masoara în calorii si este esentiala pentru ca organismul sa creasca, sa repare si sa dezvolte tesuturi noi, sa conduca impulsurile nervoase și sa regleze procesul vietii.

Scris de: Andreea Cohuț Un proces natural de creștere de masă musculară durează de obicei minim 6 luni. Este un proces în care rezultatele trebuie întreținute prin sport constant de-a lungul vieții. Mulți se apucă de sport nu atât pentru a slăbi ori pentru a-și îmbunătăți starea de sănătate sau rezistența la efort, cât pentru a-și schimba în mod vizibil aspectul fizic, definindu-și fiecare grupă musculară în parte.

Sa le luam pe rand. Alimente pentru masa musculara Iti rezum ceea ce eu am invatat despre hidratare. Insa este extrem de imprecisa deoarece necesitatile de hidratare sunt variate de la o persoana la alta. Evident OMS avea nevoie de un mesaj simplu si usor de inteles de majoritatea populatiei planetei.

In plus, punand problema intr-o perspectiva diferita, apa necesara unei bune functionari nu se afla exclusiv in apa simpla ci si in mancarea pe care o mancam si alte lichide pe care le consumam.

Please wait while your request is being verified...

TOATE aceste contribuie la hidratarea organismului, nu numai apa din pahar. In mod normal hidratarea se intampla natural, fara a o umari in mod constient. Cand ai nevoie de apa corpul iti va da de stire prin prezenta senzatiei de sete. Partea negativa in a lasa corpul sa emita semnalul starii de sete este ca in acel moment deja esti deshidatat si probabil experimentezi o usoara stare de letargie.

Spre exemplu pentru o persoana cu o greutate de 70 kg ar fi 3 litri de apa necesari unei bune hidratari.

trebuie sa slabesti atat de mult

Dar recomandarea aceasta nu este batuta in cuie si poate varia de la individ la individ. Pentru o mai mare eficienta e bine sa o utilizezi impreuna cu metoda b.

Daca nu vrei sa tii evidenta litrilor de apa, urmareste semnalele corpului privind gradul de deshidratare. Cea mai eficienta metoda despre care am citit si pe care personal o utilizez este urmarirea culorii urinei.

Blog despre culturism

Este foarte usor de pus in practica. Iata mai jos graficul nivelurile de hidratare in functie de culoare: Graficul nivelului de hidratare al organismului in functie de culoarea urinei Iata cum sa il interperetezi: Daca nuantele de urina sunt undeva la nivele 1 - 3, esti foarte bine hidratat.

Dar pt linistea nostra chiar si intr-o astfel de situatie e bine sa bem ceva lichide. Asigura-le permanent in alimentatie Proteinele sunt niste molecule complexe care joaca un rol critic in multe functii ale organismului nostru.

roata de slabire

Sunt esentiale pentru structura, functia si reglarea tesuturilor si organelor corpului. Mergand in jos pe lantul chimic plan de alimentatie pentru masa musculara ca fiecare molecula de proteina este compusa cateodata din lanturi de 20 de aminoacizi. Aceste sunt niste mici unitati moleculare care, doar pentru a le intelege importanta, trebuie sa stim ca sunt impartiti in 11 aminoacizi non esentiali si 9 aminoacizi esentiali.

Cei non esentiali pot fi produsi de catre organism din propriile resurse iar cei esentiali trebuie neaaparat sa fie furnizati din surse extrene alimentatie. Iata de ce toata viata, nu numai cand cautam sa punem ceva masa musculara, trebui sa pastram consecvent proteinele in alimentatia noastra.

  • Plan alimentar pentru masa musculara
  • Paine de slabit
  • Slăbire strânsă
  • Slabire sas

Informațiiimportante