Perioada de slabire. Ciclul menstrual - Cunoaste-ti corpul si ce se petrece luna de luna, ghid util al sexului feminin

perioada de slabire

Bărbații de succes merită o formă fizică de succes

Obiectivul unui program de slăbit este să facă vizibili mușchii pe care ți i-ai sculptat. În acest scop, trebuie să pierzi din masa de grăsime sau adipoasă fără să pierzi din masa musculară, dar tocmai acest lucru reprezintă principala dificultate. De fapt, este o chestiune de dozare, rigoare și precizie.

  • Cum să mi faci soțul să piardă în greutate
  • 18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic – Zi de zi mai bine

În niciun caz programul nu trebuie asociat cu un regim alimentar strict cu scopul de a scădea în greutate și în masă musculară. Un program de slăbit înseamnă, prin urmare, o distribuție bună a macronutrienților, asociată cu un antrenament de bodybuilding de bază.

perioada de slabire

Când ești în perioada de slăbit, urmezi o dietă hipocalorică. Această reducere de aporturi energetice implică o schimbare în programul tău de bodybuilding.

18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic

Dacă păstrezi același ritm de pregătire, trebuie să adaptezi în mod inevitabil sesiunile de bodybuilding volumul de muncă și intensitatea exercițiilor. Antrenamentul muscular poate cuprinde între 5 și 10 serii a câte de repetări cu o greutate medie și cu un ritm rapid de perioada de slabire evident, de fiecare dată, antrenamentul se va stabili în funcție de morfologia fiecăruia.

Pentru a obține rezultate vizibile, efectuează 3 sesiuni de acest tip pe săptămână.

perioada de slabire

Practicanții pasionați pot alege să-și schimbe sesiunile făcând antrenamente precum: HIT high intensity training HIIT high interval intesity training.

Aceste antrenamente expres te vor ajuta să arzi grăsimea fără să pierzi masă musculară. Trebuie să eviți antrenamentele cardio-vasculare prea lungi care ar putea favoriza catabolismul muscular. Acesta cuprinde exerciții burpees, sprints, thrusters, squats jump etc. Cel mai important într-o perioadă de slăbit este să se limiteze pierderea de masă musculară.

WhatsApp Caloriile masoara cantitatea de energie din alimente si bauturi, iar in procesul de slabit corpul trebuie sa arda mai multe calorii decat acumuleaza. Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat.

Teoretic, ritmul cardiac maxim este perioada de slabire vârsta ta. Pentru a lucra corect și a nu afecta progresul, fă câteva sesiuni de cardio training la intensitate moderată, între antrenamentele de bodybuilding.

  • Cea mai bună cafea cu slăbire
  • Deficitul caloric. Cum sa setezi cea mai buna dieta de slabit (pentru tine)

Continuă cu 2 sesiuni de 30 de minute pe săptămână, nu mai mult. O perioadă de slăbit se face în medie de 2 ori pe an. Pentru a fi eficient, trebuie să dureze aproximativ 2 luni.

perioada de slabire

Ai putea să crezi că, din momentul în care grăsimea sau celulele adipoase începe să îți ascundă mușchii, trebuie să începi un program de slăbit. Acest lucru pare simplu, însă depinde de fiecare morfologie, metabolism și criterii personale.

Perioada de slabire - cum sa arzi grasimea fara batai de cap

De asemenea, poți calcula indicele de grăsime IMG, care nu trebuie confundat cu indicele de masă corporală, IMC care se calculează ca procent.

Aceste două aspecte trebuie luate în considerare întotdeauna deoarece dificultatea slăbitului este evitarea scăderii masei musculare.

perioada de slabire

Informațiiimportante