Diete vegetale. YOU CAN STILL ADD MORE!

diete vegetale

reteta cu patrunjel si lamaie pentru slabit

Ce trebuie să includem în dietă Excesul de grăsimi poate creşte colesterolul, poate bloca arterele şi diete vegetale contribui la riscul de accident vascular cerebral şi alte forme de boli de inimă, pe lângă obezitate, diabet, cancer şi o serie de alte afecţiuni.

Cu toate acestea, tipul de grăsime, nu cantitatea, pare să fie cauza atunci când vine vorba de accident vascular cerebral.

Consumul de grăsimi de origine vegetală scade riscul de accident vascular cerebral, potrivit unui studiu prezentat în cadrul sesiunilor ştiinţifice ale Asociaţiei Americane a Inimii Chan School of Public Health.

Tipuri de grăsimi alimentare Oamenii au nevoie de grăsimi pentru a supravieţui.

YOU CAN STILL ADD MORE!

Grăsimile ajută organismul să absoarbă vitaminele din alimente, să menţină funcţionarea hormonilor, să construiască celule, să dea energie şi să ne ţină cald, potrivit CNN. Uleiurile vegetale, cum ar fi uleiul de măsline extravirgin, uleiul de floarea-soarelui şi uleiul de soia sunt considerate "grăsimi sănătoase".

Dar grăsimile nesaturate care provin din legume, nuci şi peşte gras sunt cele care pot scădea nivelul colesterolului şi vă pot ajuta să vă menţineţi sănătoşi.

am 46 de ani și trebuie să piardă în greutate

Grăsimile saturate nu sunt, în general, la fel de sănătoase. Grăsimile saturate provin de obicei diete vegetale carnea roşie şi carnea procesată şi tind să fie solide la temperatura camerei.

taekwondo ajută să piardă în greutate

În cadrul studiului, acestea au inclus carnea de vită, porc, miel, şuncă, cârnaţi, hot dog, salam şi alte tipuri de carne procesată.

Informațiiimportante