Diete low carb. Ce alimente contin putini carbohidrati (dieta low-carb)?

Dieta low-carb: care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

Dieta low-carb: care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

Contraindicatii Despre dieta low carb Contrar conceptiei populare conform careia consumul de carbohidrati ingrasa, trebuie sa stii ca acestia fac parte dintr-o alimentatie sanatoasa. Ei nu trebuie sa fie exclusi cu totul din dieta ta zilnica, nici macar atunci cand vrei sa slabesti. Pana la urma, aportul de carbohidrati este indispensabil pentru buna functionare a unor organe.

Dieta low-carb constă în reducerea cantității de carbohidrați consumați zilnic, în special a carbohidraților simpli. Din categoria regim catalin crisan simpli fac parte monozaharidele glucoza, galactoza sau fructoza și dizaharidele lactoza, maltoza și zaharoza.

slabit 80 kg

Cele mai răspândite alimente bogate în carbohidrați cu o structură simplă sunt fructele, legumele, bomboanele, deserturile, mierea sau lactatele. De asemenea, zaharuri simple se regăsesc și în bere, sucuri sau energizante, cât și în produse în care cel mai probabil nu v-ați aștepta diete low carb găsiți zaharuri, precum ketchup-ul.

  • Poti sa slabesti la 35 de ani
  • Blog Dieta low-carb a devenit foarte populare în ultimii ani.
  • Dieta Low Carb, explicată. Ce rezultate se obțin și care sunt plusurile

În plus, nu este necesară și nici nu este recomandată eliminarea din alimentație a anumitor alimente, ci doar consumul cu moderație al acestora. Aportul zilnic de carbohidrați depinde, în general, de obiectivele fiecăruia și de preferințele alimentare.

slabire de migdale crude

Dacă obiectivul este acela de a trăi sănătos și de a menține greutatea în parametrii normali, specialiștii din cadrului Institutului de Medicină recomandă consumul zilnic a unei cantități de de grame de carbohidrați. În schimb, dacă se dorește scăderea în greutate, consumul poate să fie redus la grame pe zi sau chiar sub 50 de grame, pentru o pierdere rapidă a kilogramelor în plus. Care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

Ouăle - considerate unele dintre cele mai sănătoase și mai nutritive alimente, ouăle conțin cantități mari de substanțe nutritive, însă nu și de carbohidrați; Peștele și fructele de mare - deosebit de sănătoase, aproape toate tipurile de pește, cât și majoritatea fructelor de mare, nu conțin carbohidrați. Există și excepții: crustaceele, homarul și creveții au o cantitate redusă de carbohidrați; Legumele - broccoli, roșiile, ceapa, varza de Bruxelles, conopida, castraveții, sparanghelul, fasolea verde, ciupercile, țelina, zuchhini, varza diete low carb spanacul conțin mai puțin de 10 grame de carbohidrați la fiecare grame de produs; Carnea - fie că este vorba de carne de vită, miel, pui, porc, curcan, vițel, vânat sau bizon, toate aceste tipuri de carne nu conțin carbohidrați sau cantitatea conținută este insignifiantă; Fructele - deși cantitatea de carbohidrați diete low carb de majoritatea fructelor este mai mare decât cantitatea de carbohidrați din legume, există o serie de fructe al căror conținut de glucide este, de asemenea, de sub 10 grame la fiecare grame de produs.

Fructele sărace în carbohidrați sunt: măslinele 6 grame de carbohidrațicăpșune 8 gramepepene roșu 8 grameavocado 8,5 gramelămâi 9 gramegrapefruit 11 gramecaise 11 grame și portocale 12 grame.

cura de slabire cu ciorba

Nucile și semințele - populare în dietele low-carb, nucile și semințele pot fi consumate între mese, sub formă de gustări, sau pot fi adăugate în rețete.

De asemenea, semințe se pot regăsi în produse consumate zilnic sub forma produselor de panificație.

  • Nhs cum să piardă în greutate rapid
  • Ai tinut vreodata o dieta low-carb?
  • Dieta Low Carb - Meniu, Alimente si Regim Low Carb

Pot fi consumate migdale, caju, nuci, arahide, semințe de chia, alune, nuci de cocos, fistic, semințe de in, semințe de floarea soarelui sau semințe de dovleac. Lactatele cu conținut crescut de grăsimi - din această categorie pot fac parte brânzeturile, smântâna sau iaurtul grecesc.

  1. Insa aceasta nu este singura regula care trebuie respectata.
  2. Ce inseamna dieta low-carb? - Cristian Margarit
  3. Dieta Low-Carb: Ce este și care sunt alimentele permise - turistinfo-saturn.ro
  4. Tehnici privind cum să piardă în greutate rapid

Cantitatea de carbohidrați la fiecare de grame de produs este de 5 grame pentru iaurt și smântână și de doar grame pentru brânză. Untul, uleiul de măsline extra virgin, uleiul de cocos, uleiul de pește, apa, cafeaua neîndulcită, zahărul neîndulcit, untura, sarea, piperul, usturoiul, ghimbirul, scorțișoara, muștarul sau oregano sunt, de asemenea, alimente, condimente sau băuturi cu un conținut scăzut de carbohidrați sau care nu conțin deloc carbohidrați.

În ultimul timp, oamenii au început să conștientizeze cât de importantă este sănătatea. Are o strânsă legătură cu alimentele consumate pe parcursul unei zile.

Anumite alimente care au în componență carbohidrați pot fi utile organismului, deoarece conțin inclusiv fibre, minerale sau vitamine. Nutriționiștii recomandă consumul cu moderație al alimentelor ce conțin carbohidrați complecși, precum amidonul și reducerea sau eliminarea din alimentație a zaharurilor simple. Alimentele bogate în carbohidrați nesănătoși sunt: băuturile răcoritoare, sucurile de fructe, bomboanele, dulciurile cât și orice alte produse care conțin zahăr adăugat; cerealele rafinate sau alimentele care sunt produse din cereale rafinate, precum pâinea albă; berea sau produsele ce conțin malț; uleiurile hidrogenate; îndulcitorii cu conținut scăzut de nutrienți; chipsurile, biscuiții sau orice alte alimente prelucrate.

41 de ani încercând să piardă în greutate

Persoanele care optează pentru dieta low-carb cu un diete low carb zilnic de carbohidrați extrem de redus, trebuie să consume cu moderație: fructe uscate sau dulci: bananele, stafidele, mango, perele sau fructele de pădure; legumele cu un conținut crescut de amidon: cartoful, sfecla, porumbul, dovleacul, mazărea, etc; cerealele integrale; ciocolata neagră cu un conținut de cacao ridicat; vinul fără adaos de glucide.

În acest fel poate fi cunoscută cu exactitate cantitatea de carbohidrați consumată într-o zi și pot fi remarcate mult mai ușor progresele. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

slăbit jasper al

Alte articole din aceeași secțiune:.

Informațiiimportante