Dieta daneza 5 zile, Dieta daneză sau cum să slăbești nouă kilograme în 13 zile, fără să te înfometezi. Meniul complet

Dieta daneză: Poți slăbi până la 15 kg în 13 zile - Retete de slabit

Dieta daneza — Dieta de 13 zile care schimbă metabolismul Dieta daneza — Dieta de 13 zile care schimbă metabolismul Dieta daneza promite rezultate spectaculoase, într-un minim interval de timp, așa cum nu multe cure de slăbire reușesc s-o facă.

Spre deosebire de alte programe alimentare de slăbit rapide, îți poate transforma aspectul fizic general, după numai 13 zile de restricții. De ce ar trebui să urmezi dieta daneza de 13 zile?

dieta daneza 5 zile

Te afli în căutarea unei metode de slăbire eficace, de scurtă durată? Te-ai săturat să încerci regimuri alimentare prea lungi pentru tine? Ai vrea să pierzi până la 10 kilograme sau mai multe în doar 13 zile? Din moment ce alții înaintea ta au reușit, vei putea și tu. Și te asigurăm că nu vei regreta! Iar ca dieta daneza 5 zile reușești, trebuie să ai destule motive s-o urmezi.

Dacă la cel puțin una dintre întrebările anterioare, răspunsul tău este DA, există șanse ca dieta de 13 zile să ți se potrivească întocmai ca o mănușă. Nu este nevoie să ne crezi pe cuvânt. Însă aflând mai multe despre cura de slăbire daneză, ne vei da dreptate. Iar într-un final, vei avea curiozitatea s-o pui în aplicare.

Care sunt regulile în dieta daneză cu pui

Ce este regimul danez de 13 zile? Deși apare cu diverse alte denumiri dieta daneza, dieta de 13 zile, cura daneza, regimul de 13 zile, regimul danezcura de slăbire de 13 zile, Royal Danish Hospital Diet, cura de slăbire daneza etc. Dar când începe istoria celebrului regim alimentar cunoscut printre persoanele preocupate de cure de slăbire și ca Royal Danish Hospital Diet?

dieta daneza 5 zile

În acele vremuri, era recomandată în fazele preoperatorii pacienților supraponderali și obezi, care aveau nevoie să piardă multe kilograme, într-un timp record. Cine poate urma regimul danez de 13 zile? Atâta timp cât nu există contraindicații, acesta dieta de slabit poate fi urmată de oricine și în special de către: Pacienții supraponderali și obezi, Pacienții cardiaci și hipertensivi, Pentru care excesul de greutate devine un semnal de alarmă în măsură să le scadă încrederea și stima de sine sau să le pericliteze viața.

dieta daneza 5 zile

Deși la multă lume funcționează, dieta daneza nu are perspective la fel de favorabile la oricine. Pentru toate aceste categorii, regimul danez, deși greu de ținut, este foarte eficient, rezultatele fiind vizibile încă din primele zile.

Ce avantaje are cura daneza de 13 zile? Ceea ce o deosebește de alte cure de slăbire similare, este faptul că trecute aproape 2 săptămâni de măsuri restrictive, cu surprindere, vei descoperi că: Îți vei păstra noua siluetă, fără să revii la greutatea inițială; Metabolismul tău începe să fie mai rapid arzi mai repede caloriile ; Îți vei menține silueta dorită, fără să depui eforturi supraomenești; Reprezintă o excelentă metodă de detoxifiere, nu numai de slăbit.

La prima vedere, pare prea frumos să fie adevărat. Pare chiar prea simplu să și dureze. Să rămână doar o iluzie de moment pentru toți oamenii care-și doresc să slăbească în maniera fulgerătoare? Avantaje regimul de slăbire danez NU, cura de slăbire daneza nu este deloc simplă și în niciun caz, nu este o iluzie.

Poate chiar din acest motiv își menține efectul și după. Fiecare zi, începând de la prima până la ultima, cuprinde 3 mese, riguros concepute. Dacă te hotărăști s-o urmezi, află că nu există multe alternative în locul alimentelor recomandate.

Cum arată programul alimentar în acesta dieta de slăbire? Pentru a te elibera de excedentul de kilograme și grăsime, pregătește-te să respecți cu rigurozitate, următorul meniu: Dieta daneza 5 zile 1 Mic dejun: 1 ceașcă de cafea neagră, cu 1 cub de zahăr; Prânz: 2 ouă fierte tare, 1 roșie medie și g de spanac; Cină: g carne de vită la grătar, cu salată proaspătă. Ziua 2 Mic dejun: Se repetă același lucru ca în ziua 1; Prânz: g de șuncă, 1 iaurt degresat ml ; Cină: Se repetă ce ai consumat în prima meniuri slabit. Ziua 3 Mic dejun: 1 cafea cu 1 cub de zahăr, 1 felie de arderea grasimii de pe abdomen prăjită; Prânz: 2 ouă fierte tare, g de șuncă, g de salată; Cină: 1 roșie proaspătă, 1 țelină fiartă, 1 fruct la alegere.

Ziua 4 Mic dejun: Repeți ce ai mâncat în ziua cu numărul 3; Prânz: ml suc natural proaspăt stors, 1 iaurt de dieta daneza 5 zile Cină: 1 morcov, 1 ou fiert tare, g brânză slabă de vaci. Ziua 5 Mic dejun: 1 morcov mare răzuit, asezonat cu suc de lămâie; Prânz: g pește fiert codcu lămâie și o bucățică de unt; Cină: g friptură carne de mânzat1 țelină rasă sau piure.

Ziua 6 Mic dejun: Se repetă micul dejun din ziua 3; Prânz: 2 ouă fierte tare, 1 morcov dat pe răzătoare; Cină: g piept de pui, 1 salată cu suc de lămâie și ulei de măsline. Ziua 7 Mic dejun: 1 cană cu ceai din plante, fără adaos de zahăr; Prânz: Nu mănânci nimic, bei dieta daneza 5 zile apă; Cină: g carne de miel, 1 fruct proaspăt de sezon.

Ziua 8 Mic dejun: Repeți meniul din prima zi de dietă daneza; Prânz: g spanac, 1 roșie medie, 2 ouă fierte tare; Cină: g dieta daneza 5 zile de vită la grătar, 1 salată de legume asezonată.

Ziua 9 Mic dejun: Se repetă micul dejun standard din ziua 1; Prânz: g de șuncă, 1 iaurt de ml; Cină: g friptură de vită, 1 salată cu legume.

Dieta Daneza | PDF

Ziua 10 Mic dejun: Repeți micul dejun din ziua 3; Prânz: 2 ouă fierte tare, g șuncă, puțină salată verde; Cină: 1 țelină fiartă, 1 roșie crudă, 1 fruct de sezon. Ziua 11 Mic dejun : Același meniu obișnuit din ziua 3; Prânz: ml suc de fructe proaspăt stors, 1 iaurt natural; Idei de mese slabire 1 ou fiert, 1 morcov mediu, g de brânză slabă.

dieta daneza 5 zile

Ziua 12 Mic dejun: 1 morcov dat pe răzătoare, cu suc de lămâie; Prânz: g pește fiert, cu suc de lămâie proaspăt; Cină: g carne de vită, 1 țelină.

Ziua 13 Mic dejun: Vei repeta meniul din ziua 3; Prânz: 1 morcov mare răzuit, 2 ouă fierte tare; Cină: 1 piept de pui g1 salată de crudități, asezonată.

Dieta daneză păreri. Slăbești repede, te îngrași la fel de repede

Ce reguli trebuie să urmezi în dieta daneza de 13 zile? Regimul alimentar de slăbit originar în Danemarca este foarte eficient. Dar așa cum declară autorii săi, este sever și nu tolerează excepții de la reguli. Printre cerințele care-i condiționează succesul, se numără coerența și disciplina pe toată durata celor 13 zile, fără niciun fel de abatere de la meniul zilnic. Dieta, bine pusă la punct, îți permite să obții rezultate concrete și de durată, mult peste așteptări.

Informații document

Tot ce ai de făcut, este să respecți întocmai câteva reguli de bază. De reținut despre dieta daneza După toate lucrurile pe dieta daneza 5 zile le-ai aflat despre celebra cură de slăbire daneza, pentru oricine este o provocare s-o urmeze: Datorită deficitului caloric, obosește corpul, lipsindu-l de cantitatea și de unele categorii de nutrienți de care are nevoie; Înainte s-o începi, analizează-ți în amănunt propria stare de sănătate, astfel încât să previi eventualele riscuri; Deoarece regimul de 13 zile supune metabolismul la un efort considerabil, trebuie să te gândești dacă ți se potrivește; Urmând pas cu pas recomandările noastre, în funcție de greutatea inițilă, poți pierde până la de kilograme de grăsime.

Dacă după tot ce ai citit, nu te sperie gândul să reziști tentațiilor, înseamna că dieta daneza este cea care te va ajuta să schimbi nu doar modul în care arăți, ci și stilul de viață. Și înainte de încheiere, încă ceva! Nu uita că și tu te poți număra printre norocoșii care într-o bună zi, îi vor recunoaște beneficiile!

Informațiiimportante