Alimente interzise keto

Dieta keto: ghid detaliat pentru începători

Dieta ketogenica - ce este si cum functioneaza?

cum a slabit cove

Asa cum am mentionat si in introducerea acestui articol, dieta ketogenica este un regim sarac in carbohidrati si foarte bogat in grasimi sanatoase. Programul implica reducerea drastica a numarului de carbohidrati consumati si inlocuirea lor cu grasimi. Acest proces ajuta corpul sa intre intr-o stare naturala a metabolismului numita cetoza. In timpul cetozei, organismul transforma grasimile alimente interzise keto energie. De asemenea, corpul transforma alimente interzise keto de la nivelul ficatului in niste molecule numite cetone, ceea ce asigura necesarul de energie pentru creier.

Abonamente revista Dieta ketogenică. Totul despre alimente permise, ore de masă şi cum îţi schimbi metabolismul Dieta ketogenică este o dietă pe care multe vedete o ţin. Conţine o alimentaţie bogată în grăsimi şi săracă din punct de vedere al carbohidraţilor. Aşadar, poţi consuma cheesburgeri fără chiflă sau lasagna cu legume în loc de paste.

In plus, dieta ketogenica reduce considerabil zaharul din sange. Acest lucru, impreuna cu un numar crescut de cetone, are o serie de beneficii pentru sanatate. Beneficiile dietei ketogenice Beneficiile unei diete ketogenice sunt similare, dar mai puternice decat cele ale altor diete cu continut scazut de carbohidrati. Iata cateva dintre ele.

Rezultatele la care te poți aștepta Acest articol reprezintă un scurt ghid pentru începători în ceea ce privește principalele aspecte ale dietei keto.

Arderea grasimilor Numeroase studii au descoperit faptul ca, in comparatie cu alte diete, dieta ketogenica este mai eficienta pentru pierderea in greutate. Acest beneficiu este demonstrat in mai multe metaanalize ale studiilor de top, precum aceasta. In plus, nivelul insulinei, hormonul responsabil pentru depozitarea grasimilor, scade. Atunci cand nivelul insulinei este scazut, arderea grasimilor poate creste considerabil.

Inventaire Congélateur, avec la diète keto ( alimentation cétogène )

Devine, astfel, usor pentru corp sa acceseze depozitele de grasime si sa le arda. Asta este o veste extraordinara pentru cei care incearca sa slabeasca, insa nu vor sa se infometeze. Un studiu a descoperit ca oamenii care au urmat o dieta ketogenica au pierdut de 2. Valorile trigliceridelor si ale colesterolului HDL au fost si ele imbunatatite.

Blogul Obio

Un alt studiu a observat ca persoanele ce au urmat un regim keto au pierdut de 3 ori mai mult in greutate decat cele care au urmat o alta dieta. Cura de slabire regim disociat numeroase motive pentru care aceasta dieta este superioara celorlalte, precum consumul crescut de proteine, numarul crescut de cetone, mai putin zahar in sange si rezistenta la insulina imbunatatita.

Imbunatatirea starii de sanatate Dieta ketogenica are numeroase beneficii pentru starea generala de sanatate a organismului. Scaderea concentratiei de zahar din alimente interzise keto. O dieta ketogenica ajuta la controlul nivelului de zahar din sange. Poate fi, deci, potrivita si pentru a tine sub control diabetul de tip 2. Boli de inima.

rata de slăbire

Dieta keto poate lupta impotriva factorilor de risc precum grasimea corporala, colesterolul HDL, tensiunea arteriala si zaharul din sange. Momentan, acest regim este folosit pentru tratarea diferitelor tipuri de cancer si pentru a incetini cresterea tumorilor. Boala Alzheimer.

Dieta keto poate reduce simptomele bolii Alzheimer si sa-i incetineasca progresia. Epilepsie: Studiile arata ca dieta ketogenica poate reduce considerabil crizele de epilepsie in randul copiilor care sufera de aceasta afectiune.

pierde burta gras paleo

Boala Parkinson. Un studiu a descoperit ca aceasta dieta a ajutat la ameliorarea simptomelor bolii Parkinson. Sindromul ovarelor polichistice. Regimul ketogenic poate contribui la reducerea nivelului de insulina, care se pare ca joaca un rol important in sindromul ovarelor polichistice. Scaderea nivelului de insulina si consumul de alimente neprocesate, sarace in zahar poate ajuta la ameliorarea simptomelor acneei.

Leziuni cerebrale. Un studiu pe animale a aratat ca dieta keto poate ajuta la recuperarea persoanelor ce au suferit o leziune cerebrala. Energie si performanta intelectuala crescuta Multe persoane afirma ca dieta ketogenica le ajuta sa se concentreze mai usor si sa aiba mai multa energie.

Greșeli de evitat în dieta ketogenica

Acest lucru este explicat de folosirea cetonelor pe post de combustibil pentru creier. Alimente permise In dieta ketogenica, majoritatea meselor ar trebui sa contina: Carne: carne rosie, carne alba, bacon, peste. Peste gras: somon, macrou, cod, ton etc. Oua: alege, de preferat, ouale provenite de la gaini crescute in aer liber.

Unt si smantana: alege variantele cat mai calitative.

Contact dr. Andrei Laslău

Branza: branza nu trebuie sa-ti lipseasca din alimentatie. Poti consuma orice tip de branza: branza simpla de vaci, urda, cas, telemea, cheddar, branza de oi, branza de capra, mozzarella etc.

retete diete ketogenice

Oleaginoase: migdale, nuci, seminte de in, seminte de dovleac, seminte de chia etc. Uleiuri sanatoase: ulei extravirgin de masline, ulei de cocosulei de avocado.

Dieta ketogenică te face suplă. Alimentele permise şi interzise

Avocado: un aliment extrem de sanatos pe care poti sa-l consumi zilnic. Legume cu un continut scazut de carbohidrati: legume verzi, rosii, ceapa, ardei etc. Condimente: sare, piper, chimencimbru, oregano etc.

Bauturi: apa, cafea, ceai.

Ce poți să mănânci în timpul dietei keto

Toate aceste bauturi trebuie consumate neindulcite; cafeaua si zaharul pot fi consumate cu putin lapte sau creamer. Alimente interzise Orice aliment bogat in carbohidrati trebuie evitat. Iata o lista de alimente pe care trebuie sa le eviti sau sa le consumi cat mai rar posibil: Dulciuri: sucuri carbogazoase, sucuri de fructe, smoothie-uri, prajituri, inghetata, bomboane etc.

Cereale: produse pe baza de grau, orez, paste, fulgi de porumb etc. Fructe: toate fructele cu exceptia unor mici portii de fructe de padure, precum capsunile. Leguminoase: mazare, fasole, linte, naut etc.

plasturi abdominali pentru slabit bellfyd 10 bucati in set

Radacinoase: cartofi, cartofi dulci, morcovi, pastarnac, telina etc. Produse low-fat: Acestea sunt, de obicei, intens procesate si foarte bogate in carbohidrati.

Anumite amestecuri de condimente si sosuri: cele care contin zahar si grasimi nesanatoase.

Ce să consumi și ce să eviți în dieta keto

Grasimi nesanatoase: limiteaza-ti consumul de uleiuri vegetale procesate, maioneza etc. Alcool: din cauza continutului crescut de carbohidrat, majoritatea bauturilor alcoolice te pot scoate din starea de cetoza. Produse sugar-free: Acestea sunt adesea bogate in indulcitori nesanatosi, care pot afecta uneori nivelul de cetone. In plus, produsele sugar-free tind sa fie foarte procesate.

Informațiiimportante