7 greșeli de slăbit, Îmbunătățiți-vă dieta pentru o sănătate mai bună

Plan de slabit dupa concediu - Slab sau Gras

7 greșeli de slăbit

Ai așteptări nerealiste Nu-ți propune să scapi în 2 zile de greutatea acumulată în 20 de ani. Chiar dacă de-abia aștepți să te bucuri de noua ta formă fizică, doar răbdarea te va ajuta să faci schimbări rezistente în timp.

Dacă îți stabilești obiective realiste, de exemplu să slăbești kg pe lună sau să reduci kcal din consumul zilnic, îți va fi mai ușor să le duci la bun sfârșit.

Top 7 Greseli pe care tindem sa le facem cand urmam o Dieta

Nu te gândi la dietă ca la o perioadă de restricții extreme, după care nu te va mai interesa nimic, ci ca un proces de învățare și deprindere de obiceiuri bune. Slăbirea nu este un parcurs liniar, constant, ci vei avea și perioade de stagnare sau poate chiar vei pune la loc câteva dintre kilogramele slăbite.

Nu te descuraja. Face parte din proces. Te concentrezi doar pe numărul de kilograme Cel mai simplu mod să evaluezi cât ai slăbit este să vezi câte kilograme ai dat jos, însă 7 greșeli de slăbit te baza doar pe cântar. Poate ai scăzut în centimetri la talie, coapse sau brațe, iar hainele îți vin mai bine ori poate ai crescut în masă musculară și ți s-a redus cantitatea de țesut adipos.

Citește în acest articol când și cum să te cântărești ca să te asiguri că rezultatele au o acuratețe cât mai mare. Pentru a descoperi cum s-a schimbat în timp compoziția ta corporală, adică raportul grăsime vs.

🍀 7 greșeli surprinzătoare pe care le faci în duș - Eu stiu TV

Rezultatele lor îți vor indica mai clar transformările prin care trece corpul tău în urma slăbitului. Faci mișcare, dar pierzi din vedere alimentația Este important să ai un stil de viață activ nu doar pentru slăbit, ci și pentru starea ta generală de sănătate.

  • Pierderea în greutate este un proces de lungă durată, dificil și frustrant, însă fiecare bătălie câștigată, oricât ar fi de mică, merită efortul.
  • One moment, please
  • Solutii pentru grasimea de pe burta

Totuși, dacă vrei să elimini mai multe kilograme, acordă atenție și meniului tău, pe lângă orelor de fitness, alergare sau înot. Adesea, oamenii supraestimează numărul caloriilor arse în timpul efortului fizic și au senzația că pot mânca mult mai mult. Deși fac sport, ei cresc și cantitatea de alimente consumată, astfel că nu reușesc să slăbească.

Alimentele nutritive, sățioase, combinate cu activitatea fizică făcută constant, te vor ajuta să pierzi în greutate în mod sănătos și să fii în formă. Reduci prea mult cantitatea de calorii consumate Ca să slăbești trebuie să fii în deficit caloric.

Totuși, dacă exagerezi, s-ar putea să nu ai succes pe termen lung. Într-adevăr, la început vei slăbi mai mult, dar foarte probabil nu îți vei putea menține dieta restrictivă și vei reveni la vechile obiceiuri, ceea ce se poate traduce chiar în kilograme în plus.

7 greșeli frecvente atunci când vreți să slăbiți cu orice preț - Doza de Sănătate

Schimbările la nivelul metabolismului cauzate de restricția calorică 7 greșeli de slăbit îți pot sabota pe viitor capacitatea de a atinge și a menține greutatea dorită.

Păstrează o abordare moderată când reduci din calorii și asigură-te că nu faci foamea. O punguță de nuci și fructe uscate de g, care se mănâncă foarte ușor, poate ajunge până la kcal. Același lucru este valabil și pentru biscuiții din făină integrală, de exemplu, care chiar dacă au mai regim de slabire rapid si eficient fibre decât unii din făină albă nu înseamnă că au automat și mai puține calorii.

Un aliment poate fi nutritiv, bogat în vitamine și minerale, dar și caloric.

Slăbit rapid: Top 7 cele mai grave greşeli pe care le poţi face când ţii dietă

Atenție, deci, la produsele cu multe calorii, indiferent de cât de naturale sunt ingredientele lor. Urmezi diete extreme și excluzi anumite alimente sau categorii de alimente Sunt multe diete care arată cu degetul carbohidrații sau grăsimile, propunând reducerea lor pe motiv că îngrașă.

7 greșeli de slăbit

Niciun aliment nu îngrașă și nici nu slăbește în sine, contează alimentația per ansamblu și consumul caloric. Există un raport optim zilnic de macronutrienți de care corpul are nevoie pentru a funcționa optim.

Cele mai întâlnite greșeli când vrei să slăbești | Centrul Medical Superfit

Limitarea excesivă a carbohidraților vine de obicei cu stări de oboseală și apatie, în timp ce lipsa grăsimilor bune poate contribui la apariția dezechilibrelor hormonale și deficiențe de absorbție a unor vitamine. Poți consuma orice fel de aliment, inclusiv dulciuri; doar micșorează porția sau servește-l mai rar decât înainte.

7 greșeli de slăbit

Pune accentul pe mâncărurile hrănitoare și sățioase. Dacă te regăsești în aceste situații, apelează la un nutriționist bun pentru a primi un plan personalizat de slăbire, adaptat nevoilor tale calorice și care să nu-ți afecteze sănătatea. Te așteptăm la Superfit să înveți să faci alegeri alimentare mai bune și să ajungi la silueta dorită!

  • Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul.
  • Top 7 Greseli pe care tindem sa le facem cand urmam o Dieta | Delimano
  • Slabeste apa cu lamaie

Ți-a plăcut articolul? Distribuie pe Navigare în articole.

Informațiiimportante